طائب در مشهد: انتخابات، نفرت‌پراکنی نیست؛ با نفرت در رقابت، نمی‌توان کشور را اداره کرد اربعین شهدای جمهور در تهران و مشهد برگزار می‌شود تأکید استاندار خراسان‌رضوی بر نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در عرصه انتخابات پیش رو ۶۵۰ هزار مترمربع از معابر شهر مشهد از ابتدای سال آسفالت شده است رئیس بازرسی انتخابات خراسان‌رضوی: کارکنان دولت در ساعات اداری حق انجام فعالیت‌های انتخاباتی را ندارند حمله پهپادی مقاومت عراق به ایلات پس از عملیات مشترک با ارتش یمن برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما (۳ تیر ۱۴۰۳) ۸ تیرماه، فرصتی مهم برای میثاق با شهید رئیسی شهادت ۳۵۰ معلم و هشت هزار دانش آموز در غزه رئیس سابق شاباک: خطراتی حیاتی اسرائیل را تهدید می‌کند رسانه رژیم صهیونیستی: مذاکرات با حماس به بن‌بست رسیده است تظاهرات گسترده صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو (۲ تیر ۱۴۰۳) حمله موشکی به شمال فلسطین اشغالی (۲ تیر ۱۴۰۳) دومین مستند انتخاباتی علیرضا زاکانی منتشر شد + فیلم از ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری در مشهد چه خبر؟ + فیلم (۲ تیر ۱۴۰۳) دومین مستند انتخاباتی پورمحمدی منتشر شد + فیلم قاضی‌زاده‌هاشمی: خانه‌داری باید شغل درنظرگرفته شود توقف پخش مستند تبلیغاتی زاکانی حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه اشغالگران آمریکایی (۲ تیر ۱۴۰۳) ۲۲ متخلف انتخاباتی در فضای مجازی شناسایی شدند (۲ تیرماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سخنگوی دولت: مکلفیم آنچه را رئیس‌جمهور شهید وعده داد، تکمیل کنیم

  • کد خبر: ۲۳۴۳۰۳
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
سخنگوی دولت: مکلفیم آنچه را رئیس‌جمهور شهید وعده داد، تکمیل کنیم
سخنگوی دولت گفت: دولت‌مردان متعهدند با سرعت مضاعف آنچه را رئیس‌جمهور شهید وعده داده بود، تکمیل کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، علی بهادری‌جهرمی در نشست خبری مشترک با صولت مرتضوی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و بهرام عین‌‎اللهی (وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)، اظهار کرد: در روز‌های آخر فعالیت دولت سیزدهم هستیم. در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش با انتخابات زودهنگام مواجه شدیم، اما دولت‌مردان متعهدند با سرعت مضاعف آنچه را رئیس‌جمهور شهید وعده داده بود، تکمیل کنند.

یارانه نقدی در دولت سیزدهم حدود ۹برابر شد

سخنگوی دولت بیان کرد: از امروز به صورت روزانه فعالیت‌ها و اقدامات دولت سیزدهم در این مدت کمتر از ۳ سال را معرفی می‌کنیم. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزو دستگاه‌های مورد ارجاع مردم و مرتبط با بحث رفاه و یارانه نقدی است. در این دولت یارانه نقدی حدود ۹برابر شد. همچنین کالابرگ الکترونیکی با استقبال خوبی از سوی مردم همراه شد.

بهادری‌جهرمی اظهار کرد: حوزه سلامت هم جزو حوزه‌های اولویت‌دار دولت است و روزانه در ابتدای این دولت، با ۷۰۹ متوفای کرونایی مواجه بود که در این دولت به صفر رسید. شهید رئیسی به حوزه درمان و سلامت توجه ویژه‌ای کرد. شورای عالی سلامت را بعد از ۱۰ سال احیا کرد. درمان کودکان زیر ۵ سال و همچنین دهک‌های نخست رایگان شد.

دبیر هیئت دولت یادآور شد: در این ۳ سال، ۸ جلسه شورای عالی اشتغال برگزار شد که ۷ جلسه آن در زمان حیات شهید رئیسی بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->